zaterdag 14 januari 2012

Hoe het begon



Na een jaar alleen na mijn scheiding was ie daar : de prins op het witte paard !
Alleen kreeg ik er de 7 dwergen ook gratis en voor niks bij (3 had ik al en 4 kwamen met de prins, soort van totaalpakketje ) .
En zoals in alle sprookjes was daar ook een heks ! Maar die kwam eigenlijk pas goed in beeld een twee weken later . Want als je meteen met de heks geconfronteerd word ren je denk ik hard weg uit het sprookje.
Enfin het was liefde op het eerste gezicht en alles voelde meteen en heel heftig en heel vertrouwd.
Het ging in een sneltreinvaart.
Als ik zeg wij kennen elkaar vast uit een vorig leven denk je Oh jee ben jij er zo eentje , nee ik ben niet van de zweverige, maar zo voelde het gewoon , zo van Hee daar ben je dan !
Eindelijk !
Het ging van elke dag UREN bellen en elkaar zoveel mogelijk zien en daar ook de meest idiote dingen voor doen zoals gewoon 170 km rijden na je werk om om 20 uur in de avond samen te zijn, samen te eten , naar bed,  en om 5 uur 's ochtends je bed uit want je moet weer 170 km rijden voor je werk !
Dat ie dat deed 3x per week was voor mij wel genoeg om te zien die man is echt gek op me .
Na drie weken hebben we de kinderen met elkaar kennis laten maken want als dat niet zou werken dan heb je een probleem dus dan maar meteen het diepe in !
We kwamen elk weekend bij elkaar en na een half jaar woonde we samen !
De kinderen onderling kunnen heel goed met elkaar overweg en dat was echt een plus want voor de rest hadden we genoeg hobbels op ons pad.
En inmiddels zijn we zes jaar verder en weet ik zeker sprookjes bestaan niet !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten