zondag 15 januari 2012

Samengesteld




Als je een man ontmoet met kinderen en je hebt zelf ook kinderen dan ga je niet meer door het leven als gezin maar als samengesteld gezin .
En ik heb lang na moeten denken wat ik daar nou van vond van die naam.
Want je krijgt ineens te maken met wel meer namen erbij die voorheen niet bestonden.
Zo ben je stiefmoeder, stiefvader.
Heb je stiefkinderen.
Zijn de kinderen ineens stiefbroers en stiefzussen van elkaar .
En het woord stief heeft door  sprookjes een negatieve benaming vind ik.
Dus het woord stief heb ik nooit leuk gevonden en de kinderen ook niet .
Die zeggen het ook nooit die hebben het gewoon over broers en zussen .
Het woord stief heb ik ze nog nooit horen zeggen, dat zeggen alleen andere mensen.
Soms hoor ik mensen zeggen wij zeggen liefmoeder ipv stiefmoeder maar dat vind ik nou ook niet echt wat.
Wij worden gewoon met onze voornaam aangesproken door de kinderen van de andere partner.
En dat samengesteld dat is volgens ons ook niet echt aan de orde want wij zijn een gezin punt.
Je zegt bij geadopteerde kids toch ook niet samengesteld of adoptiegezin die noemen zich ook gewoon een gezin.

Wel een gecompliceerd gezin dat dan weer wel want een samengesteld gezin is echt niet te vergelijken met je eigen gezin. Dit is hard werken .
Kinderen van een ander worden never nooit als je eigen kinderen ook al ga je van ze houden.
En ook dat houden van is een breed begrip want je kan van ze houden maar je ergert je ook sneller aan ze, je kan minder van ze hebben dan van je eigen kinderen .
Nu wordt het ons niet makkelijk gemaakt want de ex vrouw doet er alles aan om ons het leven zuur te maken en schroomt er niet voor om daar de kinderen voor te (mis)gebruiken.
En dat vind ik denk ik nog het meest moeilijke dat wij door haar zo zwart worden gemaakt dat het heel moeilijk is een band met die kinderen te krijgen omdat ze alleen maar slechts horen van de exvrouw.
En wat je elke dag hoort .......
Zo had ze de vierjarige (kind nr 7) verteld helemaal in het begin dat ik haar dood wilde maken !
Ja zei kind 7 mama zegt dat jij me dood maakt want je spuit haarlak in mijn haar en dat tast mijn nieren maag en darmen aan en dan ga ik dood ! En wat zegt het loeder toen ze erop aangesproken werd? Das niet waar hoor dat verzint ze . Jaja dat soort dingen verzint een kind van 4 die weet niet eens wat darmen zijn man. Dus je eigen kind ook nog voor leugenaar uitmaken om je eigen hachje te redden, smakeloos.

1 opmerking:

  1. You should see how my partner Wesley Virgin's tale begins with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" secrets that the government and others used to obtain anything they want.

    These are the same secrets many celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

    You probably know that you only use 10% of your brain.

    Mostly, that's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that expression has even taken place INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years ago, while driving a non-registered, beat-up bucket of a car with a suspended license and $3 in his bank account.

    "I'm absolutely fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You took part in those types of conversations, right?

    Your success story is waiting to happen. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    BeantwoordenVerwijderen